Novinky
  • Příprava programu na změnu DPH ke které dochází dle zákona 362/2009 k 1.1.2010. Přecenění provedete v modulu „Karty“ volbou funkce „Hromadné nastavení DPH“ a nastavením příslušných parametrů. Pokud v současné době používáte DPH 9% a 19% musíte tuto funkci spustit minimálně 2x.
  • Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu a opraveno několik drobných nedostatků.
  • Biochemická a hematologická žádanka doplněna o další parametry, změna řazení parametrů, upravena zobrazování. V přehledu žádanek přidán filtr na organizační jednotku.
  • Při fakturaci převodem lze započítávat zálohu.
  • V uživatelských sestavách přidána Žádanka o antirabické protilátky.
  • V modulu přehledy přidán „Přehled poskytnutých slev“ a dva grafické přehledy „Diagram teplot (měsíční přehled)“, „Návštěvnost dle dne a hodiny v týdnu“.
  • V modulu Pokladní doklady a Faktury vydané přidána funkce hromadného tisku dokladů dle nastavených parametrů.
  • Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu a opraveno několik drobných nedostatků.
 Ceník skužby SMS brána

Platí od 1. 1. 2018

1. Prodej licencí programu WinVet 2018
Uživatel si kupuje právo na užívání zakoupených licencí IS WinVet po neomezeně dlouhou dobu.

Název produktu nebo služby Cena [Kč] bez DPH V.I.P body
Prodej první licence
24 440,–
73 320
Prodej druhé licence
12 220,–
36 660
Prodej třetí a každé další licence
6 110,–
18 330

2. Pronájem licencí programu WinVet 2018
Uživatel si kupuje právo na užívání zakoupených licencí IS WinVet na dobu určitou. Součástí ceny za pronájem je i systémová podpora. V prvním roce je cena za pronájem kalkulována jako poměrná část dle počtu celých měsíců zbývajících do konce kalendářního roku.

Název služby Cena [Kč] bez DPH V.I.P body
Pronájem první licence
6 888,–
19 975
Pronájem druhé licence
4 152,–
12 040
Pronájem třetí a každé další licence
2 688,–
7 795

3. Cena příslušenství a ostatních služeb

Název produktu nebo služby Cena [Kč] bez DPH V.I.P body
Modul pro spojování databází odloučených pracovišť
7 100,–
24 850
Převod dat z jiného informačního systému 1 hodina
400,–
1 400
Cestovné - servisní zásah 1 km
9,–
nelze uplatnit
Servisní zásah u zákazníka 1 hodina (při zaplacené SP)
400,–
1 400
Servisní zásah u zákazníka 1 hodina
800,–
2 800

Roční pronájem programu Cytologický atlas (licence pro 5 PC)

Pro uživatele programu WinVet rozšíření o modul Cytologický atlas (licence na 1 PC)

1 200,–

300,-
3 480

870

4. Systémová podpora
Při jejím zakoupení má uživatel nárok na bezplatný upgrade na nové vývojové verze, update legislativních změn, konzultační telefonický servis a poradenství. Při odborném zásahu a technické podpoře první hodina zdarma. V prvním roce je cena za SP kalkulována jako poměrná část dle počtu celých měsíců zbývajících do konce kalendářního roku. Při zakoupení nových licencí poskytujeme SP na prvních 6 měsíců zdarma.

Název produktu nebo služby Cena [Kč] bez DPH V.I.P body
Systémová podpora první licence
4 728,–
14 184
Systémová podpora druhé licence
2 364,–
7 092
Systémová podpora třetí a každé další licence
1 182,–
3 546

5. Upgrade na nové verze
a) zdarma při zaplacené SP nebo pronájmu
b) 40 % z aktuální ceny licencí při 1 roce neplacení SP
c) 70 % z aktuální ceny licencí při 2 letech neplacení SP
d) 100% aktuální ceny licencí při delší době neplacení SP

6. Zvýhodnění pro nové uživatele
– nezávazné zapůjčení na tři měsíce
– instalace, nastavení a zaškolení v celkové délce čtyř hodin zdarma

Výklad pojmů

  • IS Winvet - je specializovaný informační systém umožňující vedení veškeré agendy spojené s provozováním veterinární praxe. Je určen jak pro samostatné veterinární lékaře s malou, velkou nebo smíšenou praxí, tak i pro práci v počítačových sítích veterinárních klinik a ordinací. Zahrnuje v sobě balík softwarových produktů a služeb specifikovaných v ceníku dle Přílohy č. 2. Technická specifikace a systémové požadavky jsou uvedeny v Příloze č. 1.
  • Příslušenství IS Winvet – volitelné programové součásti, které rozšiřují funkční vlastnosti a jejich používání je volitelné.
  • Licence IS Winvet – instalace IS Winvet na na jednom po čítači (nebo více dle počtu zakoupených licencí) způsobem, který umožňuje jeho plnohodnotné používání
  • Systémová podpora (dále jen SP) – zpoplatněná služba obsahující upgrade na nové vývojové verze, update legislativních změn, konzultační telefonický servis a poradenství. Při odborném zásahu a technické podpoře první hodina zdarma.
  • Technická podpora – odborný výkon IT specialisty při řešení systémové, síťové, komunikační, aplikační, datové nebo uživatelské problematiky spojené s prací na počítačích při provozování Winvet. Zahrnuje v sobě všechny výkony spojené s uvedením Winvet do provozu a jeho běžnou údržbou.
  • Odborný zásah – odborný výkon IT specialisty při řešení systémové, síťové, komunikační, aplikační datové nebo uživatelské problematiky spojené s prací na počítačích při provozování Winvet. Zahrnuje v sobě všechny výkony spojené s řešením poruch funkčnosti.
  • Právo k užívání licencí IS Winvet z titulu jejich prodeje – smluvně obchodní vztah, kdy na základě podpisu shorauvedené smlouvy a předání autorizačního klíče k jejich používání vzniká právo užívat tyto licence IS Winvet uživatelem k vlastní podnikatelské činnosti po dobu neomezenou.
  • Právo k užívání licencí IS Winvet z titulu jejich pronájmu - smluvně obchodní vztah, kdy na základě podpisu shorauvedené smlouvy a předání autorizačního klíče k jejich používání vzniká právo užívat tyto licence IS Winvet k vlastní podnikatelské činnosti na dobu určitou. V ceně pronájmu jsou již zahrnuty služby, které jsou předmětem SP (viz I.b).

 

Licenční podmínky užívání IS Winvet

  • IS Winvet je chráněn autorskými zákony a mezinárodními dohodami o autorských právech, jakož i dalšími zákony a dohodami o duševním vlastnictví.
  • Výhradním držitelem vlastnických a autorských práv k IS Winvet je NOVIKO s.r.o., Palackého třída 163, PSČ: 612 00 Brno, IČ: 28433092 (dále poskytovatel). IS Winvet se neprodává, pouze se udělují licence k jeho užívání.
  • Uzavřením shorauvedené smlouvy uděluje poskytovatel uživateli (kupujícímu) právo užívat ke své podnikatelské činnosti a po stanovenou dobu příslušný počet zakoupených licencí IS Winvet v plném rozsahu jeho funkčnosti. Každá jedna licence smí být nainstalována pouze na jednom počítači nebo jiném zařízení k provozu IS Winvet určeném
  • IS Winvet zahrnuje počítačový software, příslušná média a tištěný materiál a rovněž může obsahovat dokumentaci v tzv. "on-line" neboli elektronické formě. Instalací nebo jiným použitím IS Winvet uživatel vyjadřuje svůj bezvýhradní souhlas s těmito licenčními podmínkami a zavazuje se je dodržovat.
  • Zejména není dovoleno
    • provozovat software na více počítačích současně než je dovoleno v této smlouvě
    • pořizovat rozmnoženiny software, s výjimkou jedné záložní kopie příslušného instalačního zdroje, a dále je šířit
    • jakýmkoliv způsobem software měnit, překládat jej do jiných programovacích či národních jazyků nebo do zdrojového tvaru nebo tvaru assembleru, zahrnout jej do jiného software a šířit produkty takto vzniklé, odvozené od původních software popř. jakkoliv jinak zasahovat do vnitřní struktury software
  • V případě nesouhlasu s těmito licenčními podmínkami se uživatel zavazuje, že bezodkladně IS Winvet odinstaluje a vrátí případná originální nosná media.

 

Záruční a reklamační podmínky

  • Záruka na IS Winvet je 24 měsíců.
  • Dodavatel ručí za plnou funkčnost programu dle dodané konfigurace a příslušné dokumentace.
  • Dodavatel ručí za shodnost programu s platnou legislativou v okamžiku prodeje.
  • Záruka na kvalitu nosičů dat je 1 měsíc ode dne instalace a zaškolení. Kvalitou nosiče se rozumí přečtení média a všech souborů obsažených na tomto médiu v mechanice počítače. Projeví-li se v této lhůtě vada nosičů, dodavatel na vlastní náklady tento obratem vymění a tato záruka začíná běžet znovu.
  • Odběratel se zavazuje dodržovat pokyny dodavatele k provozování programu a zajistit obsluhu pouze vyškolenými pracovníky.
  • Odběratel se zavazuje provozovat program na technickém zařízení, které bude v souladu s výše uvedenými systémovými požadavky a případné poruchy programu oznamovat písemně.
  • Funkce programu mimo rámec zakoupené konfigurace a příslušné dokumentace ani nevhodnost programu pro dosažení cílů odběratele nejsou důvodem k uplatnění reklamace.
  • Dodavatel neručí za bezpečnost dat a neodpovídá za závady, které prokazatelně nevzniknou jeho pracovním zásahem nebo vzniknou v důsledku neposkytnutí informací odběratelem.
  • Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním programových produktů nebo chybným nakládáním s nimi, popřípadě neoprávněným pozměňováním, instalováním, kopírováním nebo jiným neoprávněných použitím. Dodavatel neručí za případné škody či náklady vzniklé nesprávným užíváním tohoto programového vybavení.

 

Závěrečné ustanovení

Tyto licenční a záruční podmínky jsou uživatelem (kupujícím) bezvýhradně akceptovány a vstupují v platnost podpisem smlouvy jejíž se stávají nedílnou součástí.

  • Upravena funkčnost žádanek.
  • Opraveno spouštění modulu „Karty“, které mohlo být za určitých podmínek znemožněno.
  • Obnoven modul „Archiv“, v kterém lze archivovat staré doklady dle zadaných parametrů. Modul naleznete na záložce Ostatní. Archiv je uložen v samostatné databázi a tak je po jeho vytvoření rozšířeno zálohování dat, kde se archiv zálohuje samostatně. To umožňuje po jeho vytvoření a zazálohování jej zcela z počítače odstranit a ponechat si pouze zálohu archivu. Doklady je možné z archívu rovněž vracet zpět mezi řádné doklady. Přesun dokladů je poněkud časově náročnější a tak jej doporučujeme provádět po menších časových obdobích samozřejmě s přihlédnutím na množství dat.
  • Opraveno vystavení a tisk receptu z karty pacienta.
  • Přidána funkce pro hlídání neuhrazených faktur při jejich úhradě převodem. Pokud tuto funkci povolíte v nastavení programu / různé, dohází k přepočtu neuhrazených faktur a informování o takové skutečnosti v kartě klienta a při otevření karty pacienta tohoto klienta. Uhrazení takové faktury je třeba zadat ručně v modulu „Faktury vydané“ stisknutím tlačítka pro příjem platby a zapsáním příslušné částky.
  • Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu a opraveno několik drobných nedostatků.
  • V modulu „Ordinace“ přidána funkce Mikrobiologie pro záznam mikrobiologického vyšetření vzorku. K tomu se vztahují i nově vytvořené číselníky Typ odběru, Původ vzorku, Zárodek a ATB. Funkce automaticky vyhodnocuje společnou citlivost ATB. Citlivosti pro více vzorků lze statisticky vyhodnotit. Výsledek vyšetření lze přenést do denního záznamu.
  • V modulu „Ordinace“ přidána funkce Histologie pro záznam histologického vyšetření vzorku. K tomu se vztahují i nově vytvořené číselníky pro Typ odběru a Tkáň/orgán. Výsledek vyšetření lze přenést do denního záznamu.
  • Přidán přehled dokumentace pacienta. Ten lze spustit z přehledu ordinace nebo karty pacienta stisknutím tlačítka na spodním okraji okna. V přehledu dokumentace lze údaje třídit podle data nebo podle typu dokumentace.
  • Přepracovány recepty pacienta. Ty se nyní zobrazují jako přehled všech vydaných receptů bez vazby na konkrétní návštěvu.
  • Při účtování v kartě pacienta lze nyní zadat i cenu s DPH. Ta se zadá pomocí dialogu zobrazeného po stisku tlačítka v poli Cena/MJ.
  • Upraven tisk cenových štítků ve skladových příjemkách. Tisk lze nyní provést jen pro určitou skupinu položek příjemky.
  • Při tisku pokladního dokladu nebo faktury lze zvolit, zda tisknout pole se slevou či nikoliv.
  • V některých sestavách (zdravotní zpráva, denní záznamy…) je možné provést export sestavy do formátu PDF.
  • Přidáno načítání laboratorních výsledků z přístroje BC-2800 Vet.
  • Přidáno nastavení vykreslování záložek programu v systému Windows Vista, kde se nezobrazovali popisky záložek.
  • V přehledu „Rozpis tržeb dle karet“ lze zadat parametr „Majitel“ a tím vytvořit tento přehled pouze pro konkrétního majitele.
  • Při zadávání slevy je kontrolováno, zda nová prodejní cena není nižší než aktuální cena skladová. Pokud ano je na tuto skutečnost uživatel upozorněn.
  • Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění stávajících částí programu a opraveno několik drobných nedostatků.
  • Upraven tisk dodacích listů.
  • Přidán "Zjednodušený kalendář", kterým lze nahradit stávající kalendář. Nastavení pro používání nového kalendáře je potřeba provést v nastavení organizační struktury / zařízení zatržením volby "Zjednodušený kalendář". Ostatní nastavení (počáteční a konečná hodina zobrazení, dělení hodiny atd.) je shodné s nastavením stávajícího kalendáře. Při použití tohoto kalendáře není třeba stanovovat pracovní dobu a není potřeba vybírat majitele z kartotéky. Vytvoření nového záznamu v kalendáři provedete označením časových buněk buďto myší nebo pohybem klávesy se šipkou nahoru nebo dolu a současným stiskem klávesy Shift. Potvrzení proveďte klávesou Enter nebo stisknutím pravého tlačítka myši. Následně můžete vybrat i majitele z kartotéky, při zadaném majiteli je pak následně možné automaticky dohledat tohoto majitele z okna Fronta/objednávky.
  • V modulu přehledy přidán přehled: Přehled pohybů na pokladně
  • V modulu skladové příjemky přidán tisk cenových štítků na přijaté položky.
  • V modulu skladové uzávěrky je přidána funkce pro automatickou změnu skladové ceny podle Adamint2in. Při změně ceny se nemění prodejní cena, je pouze přepočítán rabat.
  • Drobné úpravy a doplnění některých stávajících částí programu a opraveno několik drobných nedostatků.

Informační systém pro veterinární lékaře

Obchodní zástupci, systémová podpora, licence

Jan Šindelář
tel.: 602 534 292, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Ing. Jaroslav Matoušek
tel.: 702 179 486, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.