Novinky
  • Přidána možnost odesílání tržeb do elektronické evidence tržeb EET.
  • Přidán modul 'Vratky' pro evidenci a výdej peněz z pokladny v případě vrácení zboží zákazníkem. Také v případě odeslání tržby do EET nelze již např. účet majitele otevřít tak, jak jste byli doposud zvyklí, ale lze již z něho vytvořit pouze vratka a to částečná nebo kompletní.
  • V modulu ordinace je přidán přehled zboží zakoupeného majitelem přes modul prodejna. Podmínkou pro to, aby se zboží zobrazilo, je zadání majitele do prodejky v modulu prodejna.
  • Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • Doplněno automatické odesílání neodeslaných tržeb z důvodu přerušení internetového spojení (kontrola neodeslaných tržeb probíhá každou hodinu a probíhá na pozadí takže nejste při práci nijak omezováni)
  • V ordinaci doplněn přehled prodaných položek v prodejně. Aby se položky u konkrétního majitele zobrazili musíte ho vybrat do prodejky při prodeji v prodejně.
  • Doplněno nastavení ID provozovny i do úrovně pracoviště což umožní mít více provozoven pro jedno zařízení.
  • Pro modul Prodejna jde nyní spolu s nastavením, že při prodeji má být použito DPH nákupní, nastavit i to, že má být zachována cena s DPH. Tato funkce tedy tím že se použije DPH nákup zváší pro prodávanou položku rabat.
  • Provedeno několik drobných úpprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • Provedeno několik drobných úpprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • V modulu Ordinace přidán odkaz na DEX kalkulátor.
  • Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • Přidána podpora Dicom žádanky což nyní umožní propojení s většinou RTG digitalizací, sono přístrojů a dalších zařízení podporujících Dicom worklist. Nastavení rozhraní provedete v Program/Nastavení/Přístroje/Dicom žádanka.
  • Export kontaktů pro import do mobilních telefonů ve formátu vCard.  Funkce je dostupmá v modulu Ordinace tlačítko 'Speciální funkce' položka 'Export kontaktů do vCard'.
  • Přepracováno vykreslování oken, to umožnilo opětovné zobrazení tlačítka 'Uložit a zavřít' a zobrazení hodnoty pole 'Důležité' v kartě pacienta.
  • Přidán možnost kontroly registrace PetPasu přímo z karty pacienta.
  • Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • Přidán modul Home Delivery. Modul umožňuje vytvořit objednávku z položek dostupných na skladě dodavatele, objednávku vyúčtovat a odeslat ji dodavateli. Objednávka je následně u dodavatele zpracována a zboží odesláno dopravní službou přímo vašemu klientovi. Dostupné položky, jejich ceny a stav na skladě jsou pravidelně aktualizovány podle sortimentu dodavatele a tak by neměl nastat případ, že objednáte něco, co není právě skladem. Celý modul je vytvořen v duchu programu WinVet a tak by pro vás vytvoření objednávky neměl být žádný problém. Modul je nyní k dispozici v programu WinVet 2016 ze záložky ‚Finance‘…
  • Přidáno napojení a import výsledků z analyzátoru QuickVet.
  • Přidán modul WinVet Quick Support pro jednodušší vzdálenou podporu.
  • Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • Přidána možnost odesílání textových zpráv SMS (informační zprávy, pozvánky na vacinaci atd.). S tím souvisí nové zaškrtávací políčko v kartě majitele "Odesílat informace pomocí SMS", po jeho zaškrtnutí a uložení telefonního čísla lze majiteli SMS zasílat. Službu provozuje Konzulta Brno a.s., Veveří 9, 602 00 Brno. Pro zprovoznění služby kontaktujte Ing. Romana Kováče, mobil: 724 594 300, e-mail: kovac@konzulta.cz
  • Úprava funkčnosti skladových uzávěrek a doplnění funkce automatické opravy uzávěrky v případě, že se ji z nějakého důvodu nepodaří v prvním průběhu dokončit.
  • Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
  • Provedeny úpravy programu s ohledem na nové účetní předpisy v České a Slovenské republice. Byla změněna velikost pole pro zápis čísla účtu, přidáno upozornění v případě vystavení dokladu pro plátce DPH, kontrola jednoznačného identifikátoru plátce při vystavení pokladního dokladu,  jehož cena přesahuje částku 10 000 Kč.
  • Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.

Informační systém pro veterinární lékaře

Obchodní zástupci, systémová podpora, licence

Technická podpora v pracovní dny 9-16 hodin - v jiný čas po předchozí domluvě.

Ing. Jaroslav Matoušek
tel.: 702 179 486, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Jan Šindelář

tel.: 602 534 292, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Žádosti o prodloužení licencí posílejte prosím emailem, ve kterém uveďte IČO, způsob platby a případné využití VIP bodů (Noviko, SG-Vet, Norbrook apod.). Děkujeme.