Novinky
2017.3 (24.2.2017)
- Přidána možnost odesílání tržeb do elektronické evidence tržeb EET.
- Přidán modul 'Vratky' pro evidenci a výdej peněz z pokladny v případě vrácení zboží zákazníkem. Také v případě odeslání tržby do EET nelze již např. účet majitele otevřít tak, jak jste byli doposud zvyklí, ale lze již z něho vytvořit pouze vratka a to částečná nebo kompletní.
- V modulu ordinace je přidán přehled zboží zakoupeného majitelem přes modul prodejna. Podmínkou pro to, aby se zboží zobrazilo, je zadání majitele do prodejky v modulu prodejna.
- Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2017.2 (19.2.2017)
- Doplněno automatické odesílání neodeslaných tržeb z důvodu přerušení internetového spojení (kontrola neodeslaných tržeb probíhá každou hodinu a probíhá na pozadí takže nejste při práci nijak omezováni)
- V ordinaci doplněn přehled prodaných položek v prodejně. Aby se položky u konkrétního majitele zobrazili musíte ho vybrat do prodejky při prodeji v prodejně.
- Doplněno nastavení ID provozovny i do úrovně pracoviště což umožní mít více provozoven pro jedno zařízení.
- Pro modul Prodejna jde nyní spolu s nastavením, že při prodeji má být použito DPH nákupní, nastavit i to, že má být zachována cena s DPH. Tato funkce tedy tím že se použije DPH nákup zváší pro prodávanou položku rabat.
2016.7 (21.9.2016)
- Provedeno několik drobných úpprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2016.6 (15.8.2016)
- Provedeno několik drobných úpprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2016.5 (26.7.2016)
- V modulu Ordinace přidán odkaz na DEX kalkulátor.
- Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2016.4 (21.7.2016)
- Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2016.3 (30.6.2016)
- Přidána podpora Dicom žádanky což nyní umožní propojení s většinou RTG digitalizací, sono přístrojů a dalších zařízení podporujících Dicom worklist. Nastavení rozhraní provedete v Program/Nastavení/Přístroje/Dicom žádanka.
- Export kontaktů pro import do mobilních telefonů ve formátu vCard. Funkce je dostupmá v modulu Ordinace tlačítko 'Speciální funkce' položka 'Export kontaktů do vCard'.
- Přepracováno vykreslování oken, to umožnilo opětovné zobrazení tlačítka 'Uložit a zavřít' a zobrazení hodnoty pole 'Důležité' v kartě pacienta.
- Přidán možnost kontroly registrace PetPasu přímo z karty pacienta.
- Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2016.2 (18.5.2016)
- Přidán modul Home Delivery. Modul umožňuje vytvořit objednávku z položek dostupných na skladě dodavatele, objednávku vyúčtovat a odeslat ji dodavateli. Objednávka je následně u dodavatele zpracována a zboží odesláno dopravní službou přímo vašemu klientovi. Dostupné položky, jejich ceny a stav na skladě jsou pravidelně aktualizovány podle sortimentu dodavatele a tak by neměl nastat případ, že objednáte něco, co není právě skladem. Celý modul je vytvořen v duchu programu WinVet a tak by pro vás vytvoření objednávky neměl být žádný problém. Modul je nyní k dispozici v programu WinVet 2016 ze záložky ‚Finance‘…
- Přidáno napojení a import výsledků z analyzátoru QuickVet.
- Přidán modul WinVet Quick Support pro jednodušší vzdálenou podporu.
- Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2016.1 (9.3.2016)
- Přidána možnost odesílání textových zpráv SMS (informační zprávy, pozvánky na vacinaci atd.). S tím souvisí nové zaškrtávací políčko v kartě majitele "Odesílat informace pomocí SMS", po jeho zaškrtnutí a uložení telefonního čísla lze majiteli SMS zasílat. Službu provozuje Konzulta Brno a.s., Veveří 9, 602 00 Brno. Pro zprovoznění služby kontaktujte Ing. Romana Kováče, mobil: 724 594 300, e-mail: kovac@konzulta.cz
- Úprava funkčnosti skladových uzávěrek a doplnění funkce automatické opravy uzávěrky v případě, že se ji z nějakého důvodu nepodaří v prvním průběhu dokončit.
- Provedeno mnoho drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.
2015.10 (21.1.2016)
- Provedeny úpravy programu s ohledem na nové účetní předpisy v České a Slovenské republice. Byla změněna velikost pole pro zápis čísla účtu, přidáno upozornění v případě vystavení dokladu pro plátce DPH, kontrola jednoznačného identifikátoru plátce při vystavení pokladního dokladu, jehož cena přesahuje částku 10 000 Kč.
- Provedeno několik drobných úprav a doplnění některých stávajících částí programu.